sobota, 21 grudnia 2013

Say hello (again)

Witaaaaam!
Tu @divathirlwall, autorka bloga i opowiadania, które będzie tu zamieszczane. Pewnie niektórzy kojarzą mnie stąd, bo zamieszczałam tu już ff, ale miałam długą przerwę i postanowiłam nadal je pisać, lecz od nowa. Usunęłam wszystkie posty, blog jest traktowany jak nowy z wyjątkiem szablonu, bo ten mi się podoba i go zostawiam. 
Piszę ten post dlatego, żeby ktoś nie pomyślał, ze ściągam od kogoś pomysł, bo to cały czas ja (niegdyś Pickle). 
Tak więc I'M BACK, lmao. Mam nadzieję, że mała, a może duża, sama nie wiem, poprawa mojego stylu pisania wam się spodoba. Mam już poprawione dwa rozdziały. Starałam się robić więcej opisów, dzięki czemu stały się trochę dłuższe, z czym miałam problem i w sumie nadal mam, ale coraz mniejszy. Jeszcze dużo pracy przede mną, ale myślę, że jestem na dobrej drodze. Zresztą od oceniania jesteście tutaj wy!
Poinformuję wszystkie user'y z "informowani" o tym poście i kto chce być ifnormowany o rozdziałach niech napisze tam swój user jeszcze raz, bo usuwam wszystkie, jak pisałam zaczynam wszystko od nowa.
Fanfiction będzie również pisane na wattpad, jest specjalna strona w "menu" z linkiem do niego.
To chyba tyle. Niedługo możecie spodziewać się prologu.
Do starych czytelników: dziękuję, jeśli nadal chcecie czytać to ff i przepraszam za tą przerwę.
Do nowych czytelników: witam serdecznie na moim blogu! Zapraszam do przeczytania fabuły i obejrzenia zwiastunu (w "menu").
Kocham was, pysie! xx
Wasza @divathirlwall.

2 komentarze:

  1. Omg omg omg Majcik powraca jcdxkkobdcjbhf
    Jejuusiu, nie mogę się doczekać,srsly
    Tak więc, OCZYWIŚCIE, ŻE MASZ MNIE INFORMOWAĆ, phi
    Ilysm i czekam ❤

    @prfctstylez

    OdpowiedzUsuń